Beneficii

fruit-baskets

5 motive pentru a manca fructe:

1. Fructele contin multa apa, la fel ca si corpul uman
2. Fructele nu contin colesterol
3. Fructele stimuleaza memoria
4. Fructele au o multime de fibre
5. Fructele te fac sa te simti mai bine

 

Beneficii pentru toti

fruitsatworkbenefits1Alegand PauzaDeFructe ca un program de sanatate și ca o alternativa la gustarile nesanatoase de la birou, puteti livra mai multa energie si productivitate la servici. Selectam doar cele mai bune fructe de sezon pentru a oferi fructe proaspete la locul de munca.

O initiativă HR cu buget redus
Managerii de resurse umane pot introduce programul PauzaDeFructe pentru a incuraja o atitudine normala si sanatoasa în randul angajatiilor.
Atunci cand consumam regulat fructe, se reduce riscul de imbolnaviri si creste respectul de sine.

Arata personalului ca iti pasa
Oferind fructe angajatiilor le aratati că ii apreciati și chiar va pasa de sanatatea si starea lor.

Beneficii pentru angajati

O gustare alternativă sanatoasa
Avand optiunea de a se intinde si a apuca un mar sau o banana in timpul programului inseamna ca angajatul va ramane multumit si concentrat. Mai mult, este posibil ca acest obicei sa elimine sau cel putin sa reduca mancatul nesanatos.

Eliberare de energie constanta si sustinuta
Un fruct la birou permite angajatiilor sa beneficieze de vitaminele și mineralele naturale din fructe, care duc la o eliberare de energie constanta si sustinuta. Atunci cand oamenii mananca sanatos, ei beneficiaza de un risc scazut de imbolnavire si o mai mare imunitate, care, evident, reduce absenteismul. De introducerea fructelor la birou poate beneficia toata lumea din companie, de la cel mai mic pana la cel mare.

Beneficii pentru clienti

Personal fericit = clienti fericiti
Atunci cand personalul este fericit si sanatos, se emana o energie pozitiva care se transmite clientiilor care vin in contact cu ei. Astfel, prin PauzaDeFructe acesta poate fi un avantaj usor de obtinut de catre companie.

Clienții inseamna o munca uneori solicitanta
Relațiile cu clientii inseamna o munca uneori solicitanta. Prin oferirea de fructe la birou pentru angajatii, incurajati o alimentatie sanatoasa la locul de munca și dati personalului energia sa continue pe tot parcursul unei zile solicitante de munca.

Beneficii pentru companie

Fructele livrate la locul de munca ofera firmei o imagine excelenta 
Prin incurajarea unui loc de munca sanatos, o PauzaDeFructe va crește nivelul de productivitate si va reduce rata absenteismului in randul personalului. Este foarte simplu: Ai grija de angajatii tai si ei vor avea grijă de compania ta!

Pastreaza si atrage personal eficient
S-a dovedit ca programul PauzaDeFructe pastreaza si atrage personal calificat, de buna calitate, care este o preocupare pentru orice firma, fie mare, fie mica.

Beneficiile fructelor

Fiecare fruct are propriile atuuri, iar consumul variat al acestora va garanteaza accesul la toata gama de beneficii. Aflati mai multe despre beneficiile acestora printr-un simplu click pe fiecare imagine:

Merele

  • Merele au toate nuantele de rosu, verde, galben.
  • 7500 de soiuri de mere sunt cultivate în întreaga lume.
  • Merele nu contin grasimi, sodiu si colesterol.
  • Un mar mediu are aproximativ 80 de calorii.
  • Merele sunt o mare sursa de fibra de pectina. Un mar are cinci grame de fibre.
  • 25% din volumul unui mar este aer. Acesta este motivul pentru care plutesc.

Bananele

  • Bananele sunt o sursa buna de vitamina C, potasiu si fibre dietetice.
  • Bananele nu contin grasimi, colesterol sau sodiu.
  • Bananele sunt foarte bune pentru activitatea sportiva, deoarece reface nivelul necesar de carbohidrati, glicogenul si fluidele corpului arse in timpul exercitiilor fizice.
  • Bananele sunt disponibile pe tot parcursul anului. Ele sunt recoltate în fiecare zi a anului.
  • Atunci când o compari cu un mar, banana are de patru ori mai multe proteine, de doua ori mai multi carbohidrati, de trei ori mai mult fosfor, de cinci ori mai multa vitamina A si fier și de doua ori mai multe alte vitamine si minerale.

Portocalele

  • O portocala furnizeaza o doza sanatoasa de vitamina C, care joaca un rol important in prevenirea cancerului, in buna circulatie a sangelui si in vindecarea ranilor.
  • Portocalele sunt o sursa buna de vitamina B si acid folic, care este esential în prevenirea malformatiilor congenitale si lupta impotriva bolilor de inima.
  • Portocalele ofera mai mult de 7% din necesarul zilnic de potasiu, care este necesar pentru echilibrul fluidelor.
  • Portocalele, precum și alte fructe, contin pectina, care ajuta la reducerea nivelului de colesterol din sange.
  • Portocalele sunt bogate in antioxidanti, care neutralizeaza efectele radicalilor liberi si ale moleculelor instabile de oxigen din corp, despre care se crede ca provoaca imbatranirea si alte boli.

Kiwi

  • Kiwi este de fapt originar din China și a fost adus în Noua Zeelanda de catre misionari la inceputul secolului XX și a fost numit initial Yang Tao.
  • Kiwi are cei mai multi nutrienti dintre toate fructele importante.
  • Nutrienti cel mai frecventi asociati cu Kiwi sunt vitamina C sau beta-carotenul.
  • Kiwi are mai multa vitamina C decat o cantitate echivalentă de portocale.
  • Kiwi este o sursa importanta de vitamina E. Aceasta, combinata cu vitamina C, face din Kiwi un protector impotriva radicalilor liberi pe toate planurile.
  • Kiwi este, de asemenea, o sursa buna de minerale: potasiu, magneziu, cupru si fosfor
  • Kiwi este bogat in fibre.

Perele

  • Perele sunt un ideal aliment pentru scaderea in greutate, 98 % din energia lor este data de carbohidrati, care contin jumătate din caloriile grasimii.
  • Perele sunt bogate in pectina, o fibra solubila care ajuta organismul sa elimine colesterolul și, de asemenea, protejeaza impotriva toxinelor din mediu.
  • Perele sunt o sursa excelenta de fibre alimentare, vitamina C, cupru și vitamina K.
  • Perele sunt, de asemenea, surse bune de vitamine din complexul B și conțin si vitamina C. In plus ele contin și cantităti mici de fosfor și iod.
  • Perele ajuta la scaderea colesterolului.

Nectarinele

  • Nectarinele sunt o sursa foarte buna de vitamina A si diferite fitochimicale benefice pentru ochi și articulatii.
  • Nectarinele sunt sarace in grasimi, nu contin grasimi saturate, sodiu sau colesterol și sunt o mare sursa de vitamina C.

Piersicile

  • Piersicile sunt sarace in calorii si sunt o sursa buna de vitamina A, fitochimicale si fibre.
  • O piersica medie contine 465 unitati de vitamina A pentru a combate efectele imbatranirii.
  • Alte beneficii includ: vitamina B, acid folic, vitamina C, calciu, fibre, potasiu si un pic de zinc.
  • Beta-carotenul gasit in piersici ajuta, de asemenea, la construirea unui sistem imunitar puternic.

Mandarinele

  • Mandarinele isi au originea în China si au fost numite dupa oficialii Curtii Imperiale.
  • Mandarinele sunt o sursa excelenta de vitamina C, o buna sursa de vitamine B, sarace în calorii si o sursa buna de fibre.

Prunele

  • Exista doua tipuri majore de prune: prune europene și prune japoneze.
  • Prunele contin fructoza și zaharoza, dar cel mai mult zahar este sub forma de glucoza.
  • Prunele contin cantitati moderate de vitamina C si mici cantităti de alte vitamine si minerale.
  • Prunele furnizeaza cantitati moderate de fibre alimentare, mai ales fibre solubile

Strugurii

  • Strugurii au fost cultivati prima data în urmă cu peste 8000 de ani.
  • Strugurii au un continut ridicat de zahar, jumatate sub forma de glucoza și jumatate sub forma de fructoza.
  • Strugurii contin unele fibre alimentare si vitamina C.
  • Strugurii contin, de asemenea, cantitati adecvate de potasiu si vitamina A si sunt saraci in sodiu.

Capsunile

  • O capsuna are aproximativ 200 de seminte pe ea.
  • Capsunile cresc salbatic în toata Europa si au fost cultivate in ultimii 700 de ani.
  • Capsunile contin fructoza și glucoza.
  • Capsunile sunt o sursa excelenta de vitamina C.
  • Semintele de pe o capsuna ofera o sursa buna de fibre dietetice.
  • Capsunile contin, de asemenea, putin acid folic si una din vitaminele din complexul B.

Mango

  • Mango sunt cunoscute sub numele de regele fructelor.
  • Un copac de mango nu produce fructe, pana cand nu ajunge de aproximativ patru ani.
  • Mango sunt culese atunci cand sunt mature si mai mult verzi decat galbene.
  • Mango apartin aceleiasi familii, ca fisticul si alunele caju.
  • Mango sunt consumate verzi in unele parti din Asia, de multe ori stropite cu un amestec de sare și zahar.
  • Mango sunt acum cultivate in cele mai multe tari tropicale si se gasesc din abundenta in partea de nord a Australiei.
  • Mango sunt o sursa excelenta de vitamina C, beta-caroten si alte carotenoide conexe. Cu cat miezul este mai colorat, cu atat este mai mare nivelul de carotenoizi.
  • Mango furnizeaza, de asemenea, unele fibre dietetice.